مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-23پزشكي

سازمان جهانی بهداشت: سازمان انتقال خون ایران دارای استاندارد های بین المللی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان جهانی بهداشت در گزارشی برنامه انتقال و سلامت خون در ایران را یکی از پیشرفته ترین و با پیشینه طولانی در سلامت و هموویژلانس خون و محصولات خونی دانست که کاملا با استاندارد های بین المللی و استاندارد های سازمان .

- سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: سازمان انتقال خون ایران دارای زیرساخت های قوی و مجهز به مراکز و تجهیزات آزمایشگاهی جهت غربالگری خون های اهدایی در سراسر کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان جهانی بهداشت در گزارشی برنامه انتقال و سلامت خون در ایران را یکی از پیشرفته ترین و با پیشینه طولانی در سلامت و هموویژلانس خون و محصولات خونی دانست که کاملا با استاندارد های بین المللی و استاندارد های سازمان جهانی بهداشت منطبق است؛ این برنامه بر اساس اهدای 100 درصد داوطلبانه بدون چشمداشت و اهدای مستمر ایرانیان، بنا شده است.

براساس این گزارش، سازمان انتقال خون ایران دارای زیرساخت های قوی و مجهز به مراکز و تجهیزات آزمایشگاهی جهت غربالگری خون های اهدایی در سراسر کشور است؛ این کشور در زمینه خون و محصولات خونی، خودکفاست و از پیشرفته ترین فناوری ها برای جداسازی سلول ها از جمله مشتقات پلاسما به عنوان دارو های درمانی استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: سازمان انتقال خون ایران دارای استاندارد های بین المللی است

سازمان جهانی بهداشت: سازمان انتقال خون ایران دارای استاندارد های بین المللی است