مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-23سياسي

در سال گذشته 30500 پرونده به حوزه قضایی بم وارد شده است


30 هزار و 500 فقره پرونده در سال گذشته به حوزه قضایی شهرستان وارد شده و همین تعداد خروجی پرونده بوده و عملکرد مثبتی در تعیین تکلیف پرونده ها شاهد هستیم.

- ایسنا/کرمان رییس دادگستری بم گفت: 30 هزار و 500 فقره پرونده در سال گذشته به حوزه قضایی شهرستان وارد شده و همین تعداد خروجی پرونده بوده و عملکرد مثبتی در تعیین تکلیف پرونده ها شاهد هستیم.

حسین رمضانی زاده در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به اهمیت بالای امر قضاوت در جامعه اسلامی پرداخت و این منصب را خطیر و حساس خواند و افزود: قضات باید به صورت دائمی تزکیه نفس داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید باغشهر بم حفظ و حراست شده و با هرگونه تغییر کاربری برخورد صورت بگیرد، افزود: نبود طرح تفضیلی و کمبود زمین در شهر بم باعث شد تا مردم به سمت تخریب باغات و منظره باغشهر بم بروند که امیدواریم به زودی طرح تفضیلی شهر بم مشخص شود.

رمضانی زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه منظر فرهنگی بم ثبت جهانی است برای جلوگیری از خارج شدن از ثبت جهانی باید تلاش کرد و در این خصوص دادگستری بم تلاش می کند اما ادارات ذیربط هم باید پای کار باشند.

رییس دادگستری بم در ادامه با اشاره به برنامه های هفته قوه قضاییه بین کرد: 30 هزار و 500 فقره پرونده در سال گذشته به حوزه قضایی شهرستان وارد شده و همین تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال گذشته 30500 پرونده به حوزه قضایی بم وارد شده است

در سال گذشته 30500 پرونده به حوزه قضایی بم وارد شده است