مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:502021-06-23سياسي

فعالیت جدی پژوهشگاه رویان در پارک علم و فناوری البرز کلید خورد


به منظور هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک، مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز و عبدالحسین شاهوردی رییس پژوهشگاه رویان و امیر رضا ادیب آذر رییس مرکز رشد زیست فناوری رویان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

- ایسنا/البرز به منظور هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک، مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز و عبدالحسین شاهوردی رییس پژوهشگاه رویان و امیر رضا ادیب آذر رییس مرکز رشد زیست فناوری رویان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

بر اساس این تفاهم نامه، پارک علم و فناوری البرز و پژوهشگاه رویان و مرکز رشد زیست فناوری رویان در زمینه تبادل اطلاعات و امکانات، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های علمی و فنی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی، اجرایی و قانونی در جهت حمایت از فناوران و صاحبان ایده در سطح کشور همکاری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحسین شاهوردی با اشاره به دستاوردهای این پژوهشگاه در عرصه علم و فناوری گفت: موقعیت خوب و ظرفیت های مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز و همچنین فعالیت دو مجموعه در زمینه توسعه مراکز رشد و ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و فناور فرصت مناسبی برای این دو مجموعه است و پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی تلاش می کند از شرکت های دانش بنیان و فناور استان و پارک علم و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت جدی پژوهشگاه رویان در پارک علم و فناوری البرز کلید خورد

فعالیت جدی پژوهشگاه رویان در پارک علم و فناوری البرز کلید خورد