مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-23اقتصادي

فرامرزیان: درخواست کمک مالی ما از نوبخت 300میلیارد بود/ علی مرادی بازنشسته نیست


معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تقاضای ما ازنوبخت کمک مالی 300 میلیارد تومانی بوده است که در نظر داریم پاداش مدال آوران المپیک را هم از محل همین کمک مالی پرداخت کنیم.

- معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تقاضای ما ازنوبخت کمک مالی 300 میلیارد تومانی بوده است که در نظر داریم پاداش مدال آوران المپیک را هم از محل همین کمک مالی پرداخت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژاله فرامرزیان در مورد پرداختی هایی که به فدراسیون ها خواهند داشت، بیان کرد: یک مرحله پرداختی دیگر را همین یکی ، دو روز آینده انجام می دهیم که این مبلغ بین 25 تا 30 میلیارد تومان است و براساس قولی هم آقای نوبخت داده است، تخصیص خاصی برای فدراسیون های المپیکی خواهند داشت.

او در پاسخ به این پرسش که مبلغی که قرار است سازمان برنامه ریزی و بودجه تخصیص بدهد چقدر است، تاکید کرد: باید تخصیص را دریافت کنیم ببینیم چقدر است.

تقاضای ما براساس جلسه ای که با آقای نوبخت داشتیم 300 میلیارد تومان بود اما باید ببینیم چقدر تخصیص مازاد داده می شود تا براساس آن برنامه ریزی کنیم.

فرامرزیان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه این 300 میلیارد برای فدراسیون ها اختصاص دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر، ما بقیه پرداخت های خود را متوقف کردیم و باید معوقات خود را پاسخ بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرامرزیان: درخواست کمک مالی ما از نوبخت 300میلیارد بود/ علی مرادی بازنشسته نیست

فرامرزیان: درخواست کمک مالی ما از نوبخت 300میلیارد بود/ علی مرادی بازنشسته نیست