مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-23سياسي

پژوهشگاه فضایی ایران مصداق استقلال و اقتدار آفرینی ملی است


معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دستاوردها و محصولاتی که پژوهشگاه فضایی ایران به آن دست یافته است، تبلور و مصداق افتخار، اقتدار و عزت ملی است.

- ، دومین نشست ارائه دستاوردهای فناورانه پژوهشگاه فضایی ایران با حضور امیر مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر مجید فخری رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و اساتید دانشگاه شهید ستاری برگزار شد.

امیر هادیان در این نشست در سخنانی با تأکید بر اینکه حوزه فضا یکی از تعیین کننده ترین عرصه های علم و فناوری و یکی از مصادیق حرکت در لبه فناوری است، گفت: آنچه امروز در این پژوهشگاه معرفی شد و دستاوردها و محصولاتی که این پژوهشگاه به آن دست یافته است، تبلور و مصداق استقلال، افتخار، اقتدار و عزت ملی است.

وی افزود: توانمندی ها، ظرفیت ها و بسترهای آزمایشگاهی راه اندازی شده در این پژوهشگاه برای ما بسیار کاربردی است و ماحصل این هم افزایی می تواند برکات بسیاری را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

در ادامه امیر فخری، رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح نیز ضمن ابراز خرسندی و شایان تقدیر دانستن توانمندی های پژوهشگاه، گفت: ما نیز در سازمان در دو حوزه سنجش از دور و سامانه های موقعیت یابی و ناوبری به طورجدی نیازمند داده های ماهواره ای هستیم و با توجه به این نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه فضایی ایران مصداق استقلال و اقتدار آفرینی ملی است

پژوهشگاه فضایی ایران مصداق استقلال و اقتدار آفرینی ملی است