مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-23سياسي

دلنوشته محمد معتمدی برای واکسن ایرانی کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حالی که طی روز های اخیر حضور داوطلبانه تعدادی از هنرمندان شناخته شده کشورمان برای شرکت در فاز سوم تست انسانی واکسن ایرانی برکت شکل جدی تری به خود گرفته، - محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با انتشار متنی از حضور داوطلبانه خود برای شرکت در فاز سوم تست انسانی واکسن ایرانی برکت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حالی که طی روز های اخیر حضور داوطلبانه تعدادی از هنرمندان شناخته شده کشورمان برای شرکت در فاز سوم تست انسانی واکسن ایرانی برکت شکل جدی تری به خود گرفته، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی نیز با انتشار متن و تصاویری از حضورش داوطلبانه اش در این پروژه برای حمایت از این واکسن ایرانی خبر داد.

این در حالی است که در این چند روز در برخی محافل غیررسمی رسانه ای صحبت هایی مبنی بر دریافت پول از سوی برخی از این چهره ها برای حضور در فاز سوم تست انسانی واکسن برکت مطرح شده که بسیاری از این هنرمندان آن را تکذیب کرده اند.

محمد معتمدی با انتشاری تصاویری از این حضور داوطلبانه نوشته است: با اینکه هر کس در هر کجای دنیا باشد، باید اولین واکسنی که در دسترس اوست تزریق کند، ولی من چند روز پیش از امکان تزریق یک واکسن نامدار جهانی گذشتم تا در کشور خودم در فاز سوم تست انسانی واکسن ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلنوشته محمد معتمدی برای واکسن ایرانی کرونا

دلنوشته محمد معتمدی برای واکسن ایرانی کرونا