مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-23ورزشي

ائتلاف های یک شبه در انتخابات شورای شهر تبریز! + جداول


در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تبریز هم دوباره شاهد ظهور و اعلام حضور برخی از این ائتلاف ها و لیست های انتخاباتی بودیم.

بر اساس آمار غیررسمی بیش از 60 لیست از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی در این دوره از انتخابات تبریز اعلام حضور کردند.

- خبرگزاری فارس- محمدامین خوش نیت: در آستانه و حین برگزاری هر انتخاباتی در سطح شهرهای کشور، در هر دوره شاهد ظهور و آغاز به کار برخی لیست های انتخاباتی هستیم که باید این گرایش به کار جمعی و ایفای نقش به جای احزاب رسمی و ریشه دار را به فال نیک گرفت.

  در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز(دوره ششم) هم دوباره شاهد ظهور و اعلام حضور برخی از این ائتلاف ها و لیست های انتخاباتی بودیم.

بر اساس آمار غیررسمی بیش از 60 لیست از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی در این دوره از انتخابات تبریز اعلام حضور کردند و با قراردادن اسامی برخی از کاندیداها در این لیست از آنها حمایت کردند.

یک فعال اجتماعی در نقد تشکیل این ائتلاف های یک شبه می گوید: بیشتر این لیست ها و بانیان این ائتلاف ها، نگاهی تخصصی به مقوله شهر و مدیریت شهری ندارند و تنها در صدد معامله با افرادی که احتمال رأی آوری بالایی دارند، هستند.

اکبر کریمی نقد خویش را با این سوالات همراه می کند که: 1) این ائتلاف ها از کجا روییده اند؟ 2) تا به حال کجا بوده اند؟ 3) اعضایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف های یک شبه در انتخابات شورای شهر تبریز! + جداول

ائتلاف های یک شبه در انتخابات شورای شهر تبریز! + جداول