مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-23فرهنگي

ضرر حاصل از تعطیلی سینماها جبران نشده است


سینماها همانند سایر اماکن عمومی در ایام وضعیت قرمز کرونا تعطیل بود و بعد از نارنجی شدن وضعیت شهر همدان سینماها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود پرداختند.

- ایسنا/همدان مدیر سینماهای استان همدان گفت: سینماها همانند سایر اماکن عمومی در ایام وضعیت قرمز کرونا تعطیل بود و بعد از نارنجی شدن وضعیت شهر همدان سینماها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود پرداختند.

سعید شرفی در گفت و گو با ایسنا، تصریح کرد: در این ایام ضرر حاصل از تعطیلی سینماها در کشور نه از سوی ارگان و نهاد خاصی جبران شده و نه فعالیت کنونی سینماها با نوع عرضه خوراک فرهنگی و تنوع فیلم ها که به شدت محدود هستند، جبران شده است.

وی افزود: در همین شرایط از ابتدای سال جاری تا کنون سینما فلسطین همدان و سینما بهمن ملایر که از سینماهای مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری هستند، پذیرای 3200 نفر از مخاطبین خود بوده است .

وی با اشاره به پرفروشترین فیلم ها که در این مدت درحال اکران هستند، بیان کرد: در این مدت به ترتیب فیلم سینمایی کمدی، هفته ای یکبار آدم باش، تکخال و خورشید را از پرفروشترین فیلم ها اعلام کرده اند.

مدیر سینماهای استان تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که مؤسسه بهمن سبز در ایام تعطیلی سینماها به بازسازی سینما فلسطین همدان و افزودن یک سالن با ظرفیت 26 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر حاصل از تعطیلی سینماها جبران نشده است

ضرر حاصل از تعطیلی سینماها جبران نشده است