مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:202021-06-22پزشكي

لزوم اعمال محدودیت تردد و تعطیلی اصناف در مناطق قرمز جنوب کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تعطیلی اصناف و اعمال محدودیت های تردد را در شهرستان های قرمز کرونایی در جنوب کرمان خواستار شد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تعطیلی اصناف و اعمال محدودیت های تردد را در شهرستان های قرمز کرونایی در جنوب کرمان خواستار شد.

دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت ارائه خدمات در مراکز بهداشتی و درمانی شهر زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب گفت: وضعیت مرکز جامع سلامت زهکلوت، تسهیلات زایمانی مرکز جامع سلامت زهکلوت، پایگاه جامع سلامت و پایگاه115 زهکلوت مورد برررسی و ارزیابی قرار گرفته اند.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت رودبار از نظر شیوع بیماری کرونا قرمز است و این بدان معنا است که طی روزهای گذشته مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده اند.

مکارم با اشاره به اهمیت مدیریت هوشمند در رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت کنترل کرونا افزود: مدیریت محدودیت ترددها در جنوب کرمان با مناطق همجوار از استان های دارای آمار بالای بیماری کرونا امری مهم و ضروری جهت کنترل بیماری در جنوب کرمان است که امیدواریم همکاری لازم ر از سوی مردم و مسئولان امر در این زمینه شاهد باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به روند صعودی کرونا در اکثر شهرهای جنوب کرمان تصریح کرد: تعطیلی اصناف غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اعمال محدودیت تردد و تعطیلی اصناف در مناطق قرمز جنوب کرمان

لزوم اعمال محدودیت تردد و تعطیلی اصناف در مناطق قرمز جنوب کرمان