مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:202021-06-22سياسي

ماجرای اموال 200 هزار میلیاردی


طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان که قرار بود موجب بازگشت حداقل 200 هزار میلیارد مال نامشروع کسب شده توسط مسئولان فاسد باشد، به بن بست خورده و خبری از اجرایی شدن آن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شرق، این طرح که در راستای اجرایی شدن اصل چهل ونهم و صدوچهل ودو قانون اساسی از سال 96 کلید خورد، در نهایت سال گذشته زمزمه اجرایی شدن آن پیچید، اما همه وعده ها بی نتیجه ماند.

زمستان سال گذشته بود که رییس قوه قضاییه، دستورالعمل اجرایی طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را به دادستانی کل کشور ابلاغ کرد تا ظرف یک ماه عملی شود.

در همین رابطه جبار کوچکی نژاد، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، با تأکید بر اینکه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، جراحی بزرگی در مقابله با فساد اقتصادی است، گفت: قطعا چنین جراحی بزرگی مخالفان جدی در دولت و مجلس خواهد داشت.

او معتقد بود: این طرح موجب جداشدن سره از ناسره خواهد شد و با شفاف سازی در حوزه اقتصادی، مسئولانی که به نظام خدمت کردند از جرگه افرادی که به بیت المال خیانت کرده اند و بیت المال را به نفع خود مصادره کردند جدا خواهند شد.

بسیاری از دستورالعمل اجرایی این طرح ابراز خشنودی کردند و در دی ماه سال گذشته بود که روح الله متفکرآزاد در گفت وگو با مهر با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای قانون اعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اموال 200 هزار میلیاردی

ماجرای اموال 200 هزار میلیاردی