مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-22سياسي

نگاهی به نتیجه تحقیقات علمی؛ آیا می توان دو دز از واکسن های متفاوت را تزریق کرد؟


باوجود آنکه تحقیقات متعددی درباره تزریق دو واکسن مختلف انجام شده و نتایجی به دنبال داشته، اما محققان هنوز به حکم نهایی و قطعی نرسیدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، هرچند روند واکسیناسیون کرونا در بسیاری از کشورهای جهان تسریع شده، اما خبرها از عدم توزیع دز دوم واکسن ها بین مراکز بهداشت و سردرگمی مردم برای تزریق دز دوم واکسن کرونا حکایت می کند.

طی هفته های اخیر بسیاری از کسانی که می بایست دز دوم واکسن را دریافت می کردند، به علت کمبود واکسن موفق به دریافت دز دوم از همان واکسن نشدند و این موج نگرانی در جامعه را به راه انداخته است، باوجود آنکه تحقیقات متعددی درباره تزریق دو واکسن مختلف انجام شده و نتایجی به دنبال داشته، اما محققان هنوز به حکم نهایی و قطعی نرسیدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

در این گزارش به داده های موجود در  بحث تزریق دو واکسن متفاوت می پردازیم: * استفاده از واکسن های مختلف  ممکن است پاسخ ایمنی را تقویت کند برخی محققان انگلیسی می گویند استفاده از واکسن های مختلف در یک بیمار می تواند پاسخ ایمنی را تقویت کند؛ راب کوزاک، دانشمند و میکروبیولوژیست بالینی در مرکز علوم بهداشتی Sunnyook در تورنتو می گوید: استفاده از دو واکسن مختلف در دو نوبیت تزریق یک سوال بسیار مهم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به نتیجه تحقیقات علمی؛ آیا می توان دو دز از واکسن های متفاوت را تزریق کرد؟

نگاهی به نتیجه تحقیقات علمی؛ آیا می توان دو دز از واکسن های متفاوت را تزریق کرد؟