مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-22سياسي

مسؤولان به فکر خدمت و حل مشکلات مردم باشند


کارشناس مسائل دینی و خانواده با اشاره به هشت ویژگی انسان های کریم گفت: مسؤولان با خدمت به مردم و حل مشکلات آن ها قبل از درخواست ضمن سپاسگزاری از حضور حماسی آن ها در صحنه انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام علی آقابابا کارشناس مسائل دینی و خانواده در مراسم سالروز ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که شامگاه چهارشنبه در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: کرامت و کریم بودن یکی از صفات خداوند، پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) است و ما باید با تاسی از قرآن کریم و سیره و زندگی خاندان عصمت و طهارت(ع) کاری کنیم تا این صفت بارز به ما اطلاق شود.

وی با اشاره به روایات و آیات قرآن انسان های با کرامت را دارای هشت ویژگی و علامت دانست و گفت: اولین نشانه انسان کریم در روایتی از حضرت علی(ع) اهل خدمت به مردم و بدون منت است.

این مبلغ برجسته در همه حال شاکر خدا بودن را ویژگی دوم انسان های کریم یاد کرد و افزود: نعمت های زیادی در دور و بر ما به سادگی و وفور وجود دارد که از شکر آن ها غافل هستیم و فرد کریم در برابر تک تک نعمات الهی شکرگزار است.

حجت الاسلام آقابابا اضافه کرد: حل مشکلات مردم قبل از درخواست آن ها شاخصه بعدی انسان کریم است که امام حسن(ع) در این باره فرموده است تا می توانید مشکل دیگری را حل کنید قبل از آن که به تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان به فکر خدمت و حل مشکلات مردم باشند

مسؤولان به فکر خدمت و حل مشکلات مردم باشند