مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-22اقتصادي

95 درصد آتش سوزی های مراتع عامل انسانی و غیرعمد دارد


مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری اسدآباد گفت: 95درصد از حریق و آتش سوزی های مراتع و عرصه های ملی و اراضی انسانی و ناخواسته و غیرعمد هستند.

- ایسنا/همدان مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری اسدآباد گفت: 95درصد از حریق و آتش سوزی های مراتع و عرصه های ملی و اراضی انسانی و ناخواسته و غیرعمد هستند.

بهزاد شاهمرادی درگفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه با توجه به خشکسالی و کاهش نزولات جوی در سال جاری آتش سوزی و حریق مراتع به علت گرمای زودهنگام بیشتر خواهد بود، اظهار کرد: به علت بارش های کم امسال میزان پوشش گیاهی مراتع به نسبت سال گذشته کمتر شده که این امر موجب خواهد شد حریق و آتش سوزی بر اثر گرما در سطح کم اما با تعداد زیاد باشد.

وی افزود: برای جلوگیری از آتش سوزی و حریق جنگل کاری گردنه دستگاه قضا در رابطه با همکاری نیروهای رأی باز و تبدیل زندانی آنها به کار در منابع طبیعی کمک بسیاری داشته که این حمایت دستگاه قضا از منابع طبیعی شهرستان قابل تقدیر است.

شاهمرادی با اشاره به افزایش احتمال آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی با گرم شدن هوا، مطرح کرد: نیروهای رأی باز در جنگل کاری گردنه اسدآباد نسبت به تشتک ،آتش بر، هرس و جنگل کاری گردنه اقدام کرده اند که این امر از نقش مؤثری در جلوگیری از آتش سوزی حریق جنگل دستکاشت گردنه برخوردار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد آتش سوزی های مراتع عامل انسانی و غیرعمد دارد

95 درصد آتش سوزی های مراتع عامل انسانی و غیرعمد دارد