مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:102021-06-22ورزشي

برگزاری مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری های کشور در سنندج


مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از برگزاری اولین دوره مقدماتی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری های کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 5 تیم شامل تیم های از شهرداری های سنندج، - کیوان تیشه گران در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:  شبکه ورزش سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در راستای ایجاد شور ونشاط در بین کارکنان شهرداری ها برای نخستین بار اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته مینی فوتبال نموده است .

وی گفت: مینی فوتبال از رشته های محبوب در سطح جهانی بوده که از لحاظ اندازه زمین، دروازه ها و تعداد بازیکنان با فوتبال متفاوت است و در زمین چمن طبیعی یا مصنوعی با ابعاد 50*30 و با تعداد بازیکنان بین 5 تا 8 نفر برگزار می شود.

  وی از برگزاری اولین دوره مقدماتی مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری های کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 5 تیم شامل تیم های از شهرداری های  سنندج، کرج، اراک، خرم آباد و زنجان و به میزبانی  شهرداری  سنندج برگزار می شود.

  تیشه گران اعلام کرد: این مسابقات در چند منطقه کشور برگزار می شود و دو تیم برتر هر منطقه راهی دور بعدی خواهند شد .

  وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات انتخاب بازیکنان شایسته برای حضور در تیم شهرداری های کشور جهت حضور در مسابقات جهانی کارکنان شهرداریهای جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری های کشور در سنندج

برگزاری مسابقات مینی فوتبال کارکنان شهرداری های کشور در سنندج