مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:052021-06-22ورزشي

«ضعف بزرگی» که فرهاد مجیدی روی آن دست گذاشت


سرمربی استقلال در آخرین بیانیه خود روی ضعفی دست گذاشته است که سالهاست فوتبال ایران از آن لطمه خورده است.

- ، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در بیانیه ای تند انتقاداتی را علیه مدیریت باشگاهش مطرح کرد که این بیانیه جریانی جدید پیرامون این باشگاه ایجاد کرد.

مجیدی در بخشی از این بیانیه به عدم توافق نهایی با دستیار ایتالیای پرداخته و در این آیتم عنوان داشته است؛ برای قرارداد دستیار ایتالیایی به من می گویند باید بندی در قراردادش باشد که حق شکایت به دادگاه کاس را نداشته باشد! یعنی از همین روز اول به طرف مقابل پالس می دهند که پولت را نمی دهیم و حق شکایتم نداری! خب چرا خیالشان را راحت نمی کنند و یک کلام نمی گویند که نمی خواهیم این کار را انجام بدهیم؟ مجیدی به نکته ای صحیح اشاره می کند و به درستی دست روی نقطه ضعف چند سال اخیر باشگاه استقلال و یا بهتر است بگوییم فوتبال ایران می گذارد.

گویا در فوتبال ایران که استقلال یکی از ارکان و یکی از نمادهای اصلی آن است این رویه تبدیل به عرف و قانون نانوشته ای شده که هر فردی با باشگاهی قرارداد بست، باید پولش را از طریق شکایت بگیرد.

اگر این ادعای مجیدی درست باشد، معنی اش این است که مدیریت استقلال از هم اکنون با دیدگاه ندادن حق و حقوق مربی خارجی قصد استخدام او را دارد که به قول مجیدی؛ به طرف مقابل پالس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ضعف بزرگی» که فرهاد مجیدی روی آن دست گذاشت

«ضعف بزرگی» که فرهاد مجیدی روی آن دست گذاشت