مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-22فرهنگي

از تعویق اجرای «قهوه قجری» تا راهکاری برای پیشگیری از قطع برق در تاتر شهر


مدیر مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد اقداماتی برای پیشگیری از قطع برق این مجموعه انجام شده و خبر داد که اجرای نمایش «قهوه قجری» به کارگردانی آتیلا پسیانی به زمانی دیگر موکول شده است.

- از تعویق اجرای قهوه قجری تا راهکاری برای پیشگیری از قطع برق در تاتر شهر مدیر مجموعه تئاتر شهر اعلام کرد اقداماتی برای پیشگیری از قطع برق این مجموعه انجام شده و خبر داد که اجرای نمایش قهوه قجری به کارگردانی آتیلا پسیانی به زمانی دیگر موکول شده است.

ابراهیم گله دارزاده درباره برنامه اجراهای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به ایسنا گفت: قرار بود نمایش قهوه قجری به کارگردانی آتیلا پسیانی از نیمه تیر ماه در این تالار روی صحنه برود ولی با توجه به حضور یکی از بازیگران نمایش در یک پروژه تصویری، اجرای این اثر نمایشی در ماه تیر میسر نیست و به زمانی دیگر موکول شده است.

او یادآوری کرد: این نمایش هم جزو آثاری است که اجرای آن در اسفند سال 98 به دنبال تعطیلات کرونایی تئاتر، متوقف شد و در برنامه ریزی جدید قرار شد این نمایش تیر ماه روی صحنه برود ولی از آنجاکه یکی از بازیگران به پروژه ای دیگر هم متعهد است، هماهنگی های لازم برای اجرای نمایش انجام نشد و قرار است نمایش قهوه قجری در تاریخی دیگر اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعویق اجرای «قهوه قجری» تا راهکاری برای پیشگیری از قطع برق در تاتر شهر

از تعویق اجرای «قهوه قجری» تا راهکاری برای پیشگیری از قطع برق در تاتر شهر