مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-22پزشكي

لغو آزمون ارتقا و گواهینامه دستیاری 1400


آزمون ارتقا و گواهینامه دستیاری از مسائلی است که این روزها به یکی از اصلی ترین دغدغه رزیدنت ها تبدیل شده و این پزشکان جوان که از ابتدای شیوع پاندمی کرونا به عنوان مدافعان سلامت ایران در صف اول مبارزه با بیماری کووید19 قرار دارند و مانند سنوات گذشته نتوانستند .

- ایسنا/همدان آزمون ارتقا و گواهینامه دستیاری از مسائلی است که این روزها به یکی از اصلی ترین دغدغه رزیدنت ها تبدیل شده و این پزشکان جوان که از ابتدای شیوع پاندمی کرونا به عنوان مدافعان سلامت ایران در صف اول مبارزه با بیماری کووید19 قرار دارند و مانند سنوات گذشته نتوانستند آموزش های لازم را ببینند و فرصتی برای مطالعه داشته باشند، الان خواستار لغو این آزمون هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پزشکان جوان در ابتدا کارزاری به راه انداختند که و با هشتگ لغو آزمون ارتقا و آزمون گواهینامه از سعید نمکی (وزیر بهداشت، درمان و آزمون پزشکی) خواستار لغو این آزمون شدند که این کارزار از تاریخ 7 خردادماه تا 7 تیرماه به امضای سه هزار و 548 رزیدنت رسید.

در ادامه نیز با درخواست رسمی و ارسال نامه به مسئولین کشوری مانند رییس جمهور، رییس قوه قضاییه، معاونت آموزشی وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت مجلس، خواستار لغو این آزمون شدند و در کنار آن با راه اندازی موج هایی در شبکه های اجتماعی به دنبال این بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو آزمون ارتقا و گواهینامه دستیاری 1400

لغو آزمون ارتقا و گواهینامه دستیاری 1400