مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:252021-06-22سياسي

سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه تقویت شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی را در زندگی خود تقویت کنیم، افزود: اگر معرفت نسبت به امام رضا(ع) بیشتر شود ثواب بیشتری را خواهیم برد.

- ، آیت الله علی خاتمی شامگاه سه شنبه در جشن خادمین رضوی در محل حسینیه اعظم زنجان، برگزاری چنین مراسم های را مایه خیر و برکت اعلام کرد و گفت: دهه کرامت فرصت خوبی برای تبیین و ترویج معارف دینی است و این دهه، فرصت مناسبی برای افزایش تقوا و بصیرت دینی است.

وی اظهار کرد: کسانی که در این مراسم معنوی حضور دارند باید سبک زندگی اسلامی را به عنوان یک اصل مهم در زندگی خود مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ما ایرانی ها هر چه داریم به برکت موسی بن جعفر است چرا که هزاران امامزاده داریم که قریب اتفاق فرزندان وابسته و بدون وابسته موسی بن جعفر هستند.

خاتمی تاکید کرد: هر چه دین و قرآن یاد گرفتیم به برکت این امام همام و بزرگوار است و ما امروز باید به وجود مرقد امام رضا (ع) در کشورمان افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه مشهد مقدس پایتخت فرهنگی ایران اسلامی است، ابراز کرد: قم هم پایگاه اهل بیت است و رشد و انتشار دین و عرفان از این شهر است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نزدیک به 50 هزار عالم فقیه و مجتهد به برکت حضرت فاطمه معصومه (ع) تربیت می شوند، گفت: قم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه تقویت شود

سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه تقویت شود