مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:252021-06-22اقتصادي

78 درصد از ثبت نام کنندگان در آذربایجان شرقی، کارت ملی خود را دریافت کرده اند


مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی با بیان این که تاکنون حدود 93 درصد از جمعیت واجد شرایط آذربایجان شرقی نسبت به ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی با بیان این که تاکنون حدود 93 درصد از جمعیت واجد شرایط آذربایجان شرقی نسبت به ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام کرده اند، گفت: برای حدود 78 درصد از ثبت نام کنندگان، کارت هوشمند ملی صادر و تحویل داده شده است.

محمد حیرت انگیز در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که از آغاز اجرای طرح و پروژه راهبردی کارت هوشمند ملی، سه میلیون و شش هزار و 912 نفر از جمعیت واجد شرایط نسبت به ثبت نام قطعی کارت هوشمند ملی در آذربایجان شرقی اقدام کرده اند، گفت: این رقم معادل 93 درصد از افراد واجد شرایط ثبت نام جهت دریافت کارت هوشمند ملی در استان است.

وی با بیان این که تاکنون برای بیش از 78 درصد از جمعیت ثبت نام کننده در آذربایجان شرقی کارت هوشمند ملی صادر شده است، گفت: از ابتدای طرح تا پایان سه ماهه نخست سال 1400، به دو میلیون و 349 هزار نفر در استان کارت هوشمند ملی تحویل داده شده است.

وی با اشاره به تعداد درخواست هایی که هنوز کارت ملی به آن ها صادر نشده است، افزود: کارت هوشمند حدود 558 هزار و 116 نفر در آذربایجان شرقی یعنی 19 درصد ثبت نام کنندگان، صادر نشده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 درصد از ثبت نام کنندگان در آذربایجان شرقی، کارت ملی خود را دریافت کرده اند

78 درصد از ثبت نام کنندگان در آذربایجان شرقی، کارت ملی خود را دریافت کرده اند