مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:202021-06-22فرهنگي

مهلت ارسال شرکت در جشنواره شهود قدسی تمدید شد


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و دبیر پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر شهود قدسی ، از تمدید مهلت ارسال اثر به این رویداد فرهنگی هنری، - ایسنا/فارس معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و دبیر پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر "شهود قدسی"، از تمدید مهلت ارسال اثر به این رویداد فرهنگی هنری، خبر داد.

محمدرضا غلامپور چهارشنبه 2 تیر و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره شهود قدسی 5 تا پایان تیرماه تمدید شده است، گفت: دلیل این تمدید مهلت ارسال آثار هنری دانشجویی، علاوه بر همه گیری کرونا و تاثیر آن بر روند آموزش حضوری در دانشگاه ها، همزمانی مهلت پایانی با زمان برگزاری انتخابات 28 خرداد، بوده است.

وی تمدید زمان پنجمین جشنواره قرآن و هنر را فرصت مناسبی برای دانشجویان علاقه مندی که هنوز آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نکرده اند دانست.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس گفت: تاکنون 4 دوره این جشنواره با همکاری سازمان فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور و سایر دستگاه های فرهنگی و دانشگاهی در سطوح استانی و ملی، برگزار شده است.

دبیر جشنواره شهود قدسی گفت: دانشجویان دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی سراسر کشور می توانند در سه رشته پوستر، لوگوتایپ و تصویرسازی، آثار خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال شرکت در جشنواره شهود قدسی تمدید شد

مهلت ارسال شرکت در جشنواره شهود قدسی تمدید شد