مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 02:002021-06-22سياسي

تبریک رؤسای مشترک اتحادیه میهنی کردستان عراق


روسای مشترک اتحادیه میهنی کردستان عراق با ارسال پیامی پیروزی «آیت الله رییسی» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، بافل طالبانی و لاهور شیخ جنگی با ارسال پیامی خطاب به آیت الله رییسی، پیروزی وی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

در بخشی از پیام این روسای مشترک اتحادیه میهنی کردستان عراق (یکیتی) آمده است: اتحادیه میهنی کردستان مشتاقانه منتظر همکاریهای همه جانبه برای تقویت بیشتر روابط برادرانه میان مردم کُرد عراق با جمهوری اسلامی ایران می باشد .

روسای مشترک یکیتی در این پیام، خطاب بە رییس جمهور منتخب ایران تأکید کردند: منطقه نیاز مبرم به حکمت و دانایی جنابعالی در راه خلق زبان گفت و گو و تقویت صلح و آرامش و امنیت دارد.

اتحادیه میهنی کردستان برای مردم ایران پیشرفت بیشتر آرزو می کند .

گفتنی است، روز شنبه برهم صالح رییس جمهور عراق در تماس تلفنی با آیت الله رییسی، انتخاب وی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

رییس جمهور عراق با اشاره به روابط دیرینه دو کشور ایران و عراق افزود: ما با شما هم پیمان هستیم و در زمینه های مختلف همکاری داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رؤسای مشترک اتحادیه میهنی کردستان عراق

تبریک رؤسای مشترک اتحادیه میهنی کردستان عراق