مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 01:452021-06-22ورزشي

نمایش ضعیف مقابل چشمان ای اف سی/ قطعی برق در قلب فوتبـال ایـران!


گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تا همین دیروز بود که فوتبال ایران از ناداوری ها بویژه در مقابل برخی تیم های عربی به ستوه آمده و از حق کشی و بریدن سر فوتبال ایران به واسطه لابی برخی عناصر کشورهای عربی دارای نفوذ در کنفدراسیون فوتبال آسیا دم می زد و حالا یک .

- نمایش ضعیف مقابل چشمان ای اف سی/ قطعی برق در قلب فوتبـال ایـران! کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای رسمی که تاریخ آن به پنجم مارس (15 اسفند) بر می گردد، اعلام کرد که از سوی ایران، مذاکراتی برای میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا انجام شده.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تا همین دیروز بود که فوتبال ایران از ناداوری ها بویژه در مقابل برخی تیم های عربی به ستوه آمده و از حق کشی و بریدن سر فوتبال ایران به واسطه لابی برخی عناصر کشورهای عربی دارای نفوذ در کنفدراسیون فوتبال آسیا دم می زد و حالا یک معضل دیگر هم به وجود آمده و آن گرفتن میزبانی در رده ملی و باشگاهی به بهانه های مختلف از فوتبال ایران است.

هر چند که کارشکنی های کنفدراسیون فوتبال آسیا در قبال فوتبال ایران سال هاست که بلای جان ما شده اما د رکنار این کارشکنی ها نباید نقش خودمان را هم نادیده بگیریم.

در واقع و به زبان ساده کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اتخاذ تصمیمات عجیب بر علیه فوتبال ایران دنبال بهانه است و ما هم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش ضعیف مقابل چشمان ای اف سی/ قطعی برق در قلب فوتبـال ایـران!

نمایش ضعیف مقابل چشمان ای اف سی/ قطعی برق در قلب فوتبـال ایـران!