مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 01:202021-06-22پزشكي

مرگ سرانجام نسخه های عجیبی که در آرایشگاه های زنانه پیچیده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ بسیاری از معضلات اجتماعی نتیجه پیشنهادات غلط و خارج از چارچوبی است که افراد در جایگاه های مختلف برای یکدیگر می پیچند.

- مرگ سرانجام نسخه های عجیبی که در آرایشگاه های زنانه پیچیده می شود آرایشگاههای زنانه سابقه خوبی در سلامت اجتماعی و فرهنگی ندارند و با تغییر سبک زندگی مردم بسیاری از تحولات عجیب و غریب زاییده طرز فکر مدیران و گردانندگان این مراکز است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ بسیاری از معضلات اجتماعی نتیجه پیشنهادات غلط و خارج از چارچوبی است که افراد در جایگاه های مختلف برای یکدیگر می پیچند.

امروزه سطح رشد آسیب های اجتماعی روندی فزاینده و نگران کننده را پشت سر می گذارد که در بسیاری از موارد با آگاه سازی افراد و ایجاد بستری جهت آگاهی بخشی و روشنگری مردم میتوان جلوی گسترش بخش قابل توجهی از آن ها را گرفت.

اعتیاد به موادمخدر پیامد دورهمی های ناسالم! توصیه ها و پیشنهاداتی که نوجوانان و جوانان در میهمانی ها و دور همی های دوستانه به هم دارند و خواسته و از سر عمد و یا به صورت ناخواسته و از روی غفلت یکدیگر را گرفتار معضلاتی چون اعتیاد کرده و گاه در یک چشم به هم زدنی این پیشنهادات و تعاملات مخرب به قیمت مرگ و زندگی آن ها تمام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سرانجام نسخه های عجیبی که در آرایشگاه های زنانه پیچیده می شود

مرگ سرانجام نسخه های عجیبی که در آرایشگاه های زنانه پیچیده می شود