مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 22:152021-06-22دانش

به هیچ عنوان به تعویق کنکور فکر نمی کنیم/30درصد آموزش دانشگاه ها مجازی می ماند


وزیر علوم با بیان اینکه به هیچ عنوان به تعویق کنکور فکر نمی کنیم، گفت: برنامه ما این است تمامی آزمون های ملی از جمله آزمون کارشناسی ارشد و کنکور در موعد مقرر برگزار شوند.

- به هیچ عنوان به"تعویق کنکور" فکر نمی کنیم/30درصد آموزش دانشگاه ها مجازی می ماند وزیر علوم با بیان اینکه به هیچ عنوان به تعویق کنکور فکر نمی کنیم، گفت: برنامه ما این است تمامی آزمون های ملی از جمله آزمون کارشناسی ارشد و کنکور در موعد مقرر برگزار شوند.

دکتر منصور غلامی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب در خصوص امکان تعویق زمان برگزاری آزمون های ملی اظهار کرد: ما به هیچ عنوان بدون توجیه بهداشتی تعویق آزمون ها را قبول نمی کنیم برنامه ما این است تمامی آزمون های ملی از جمله آزمون کارشناسی ارشد و کنکور در موعد مقرر برگزار شوند؛ مگر اینکه شرایط بهداشتی به گونه ای باشد که مجبور به تعویق این آزمون ها شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته نیز که با شرایط اوج شیوع کرونا ویروس مواجه بودیم تمامی تلاش ما این بود که آزمون ها را به موقع برگزار کنیم.

بنابراین وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور به هیچ وجه به تغییر تاریخ کنکور فکر نمی کنند.

دکتر غلامی در خصوص نحوه آموزش دانشجویان جدیدالورود در ترم آینده نیز گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد تامین سلامتی دانشجویان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هیچ عنوان به تعویق کنکور فکر نمی کنیم/30درصد آموزش دانشگاه ها مجازی می ماند

به هیچ عنوان به تعویق کنکور فکر نمی کنیم/30درصد آموزش دانشگاه ها مجازی می ماند