مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 20:352021-06-22سياسي

پروازهای فرودگاه های اردبیل و پارس آباد افزایش می یابد


استاندار اردبیل از راه اندازی مجدد فرودگاه پارس آباد و افزایش تعداد پروازها در اردبیل و پارس آباد مغان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در نشست با نائب رییس مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان استان و مدیران اقتصادی و دستگاه های مرتبط با فرودگاه های کشور اظهار کرد: با راه اندازی باند دوم فرودگاه اردبیل تعداد پروازها در زمان مشخص افزایش می یابد تا سرمایه گذاران و مسافران بتوانند در اسرع وقت به کارهای اداری و اقتصادی خود برسند.

وی با بیان اینکه ایجاد آشیانه در فرودگاه اردبیل جزو اولویت ها است افزود: از دیگر برنامه ها و اهداف این جلسات ایجاد ایستگاه سوخت ثابت در فرودگاه پارس آباد مغان و افزایش تعداد پرواز به این فرودگاه است.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به برخی مشکلات واحدهای تولیدی تصریح کرد: بانک های عامل در ارائه تسهیلات لازم به واحدهای تولیدی عامل بروکراسی را کاهش دهند تا سرمایه گذاران بتوانند در اسرع وقت کار تولید را در سال تولید و پشتیبانی ها و موانع زدایی ها آغاز کنند.

بهنام جو اضافه کرد: به منظور ایجاد اشتغال پایدار در کارخانه سبلان پارچه، بانک های عامل در رابطه با اقساط این مجموعه تصمیم گیری کنند و با حمایت و قول مساعد این واحد با ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای فرودگاه های اردبیل و پارس آباد افزایش می یابد

پروازهای فرودگاه های اردبیل و پارس آباد افزایش می یابد