مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 20:102021-06-22اقتصادي

تمدید مهلت ارسال آثار به نمایشگاه ملی مد و صنایع دستی دانشجویان دختر


مهلت ارسال آثار به سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه توانمندی های دانشجویان دختر تا پنجم تیرماه امسال تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، مهلت ارسال آثار به سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه توانمندی های دانشجویان دختر تا پنجم تیرماه 1400 تمدید شد.

بخش های رقابتی این دوره از نمایشگاه شامل سه بخش طراحی، الگوسازی و دوخت لباس بانوان با استفاده از به روزرسانی یا استفاده مدرن از دست بافته ها و رودوزی های سنتی کشور، طراحی، الگوسازی و دوخت لباس های بانوان با تمرکز بر لباس های قومی (بروز رسانی یا استفاده مدرن از لباس های اقوام با توجه به کاربرد الگوی آن ها با ذکر شناسنامه کار) و هنرهای پوشیدنی شامل تولیدات صنایع دستی مرتبط با مد و لباس (زیورآلات، کیف، کفش، کمربند و…) است.

همچنین رویکردهای این نمایشگاه ملی، الگوها و سبک های اصیل و نوین ایرانی-اسلامی در پوشش مبتنی بر نمادهای فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی، معرفی وجهه مدرن هنر ایرانی در هنرهای پوشیدنی، مدرن سازی پوشش های سنتی و قومی، ترویج فرهنگ محیط زیستی در استفاده از متریال سازگار با محیط زیست و یا قابل بازیافت اعلام شده است.

سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی به همت معاونت فرهنگی و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز در تابستان 1400 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به نمایشگاه ملی مد و صنایع دستی دانشجویان دختر

تمدید مهلت ارسال آثار به نمایشگاه ملی مد و صنایع دستی دانشجویان دختر