مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:502021-06-22سياسي

حماسه انتخابات آغازی برای گام دوم انقلاب بود


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد و اهمیت این حضور علیرغم معضلات بین المللی، کرونا و فشارها و تبلیغات منفی دشمنان، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد و اهمیت این حضور علیرغم معضلات بین المللی، کرونا و فشارها و تبلیغات منفی دشمنان، تاکید کرد که این جشن حماسه ملی و آغازی بر گام دوم بود.

آیت الله لطف الله دژکام، در دیدار رییس کل و جمعی از مسئولان قضایی استان فارس که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت علی ابن موس الرضا(ع)، گفت: ما ایرانی ها افتخار داریم زیر سایه آن حضرت هستیم و واقعا رأفت امام رئوف شامل حال همه ما شده و همه ما تجربه داریم.

وی با تبریک حماسه و جشن ملی ایرانیان در انتخابات اخیر، گفت: این انتخابات خیلی حرف و پیام برای جهانیان داشت البته اگر گوشی برای شنیدن حرف داشته باشند.

امام جمعه شیراز گفت: شوخی نیست که پس از 3.

5 سال تحریم به آن شکلی که می دانید و معضلاتی که در سطح بین المللی بود و معضلات و نابسامانی هایی که بعضا در فرایند رای گیری اخیر مشاهده شد و نهایتا نوع برخوردهایی که ضد انقلاب و منافقین با هموطنان ما در خارج از کشور که می خواستند رای دهند، داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه انتخابات آغازی برای گام دوم انقلاب بود

حماسه انتخابات آغازی برای گام دوم انقلاب بود