مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:452021-06-22سياسي

مداحان فرماندهان نبرد فرهنگی علیه دشمنان هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مداحان و هیئت های مذهبی که در جهت ترویج اسلام ناب محمدی تلاش می کنند خط نگه دار و فرماندهان نبرد فرهنگی علیه دشمنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه سه شنبه در نشست صمیمانه با مداحان و هیات های مذهبی استان اظهارکرد: مداحان و هیات های مذهبی و تشکل های دینی فرماندهان واقعی میدان نبرد جنگ فرهنگی علیه دشمنان نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر گسترش و تثبیت هیات های مذهبی در استان گفت: سنگری که دشمن امید دارد با نفوذ در آن بتواند بین مردم و رهبر، نظام و همه ارزش های دینی فاصله بیندازد همین سنگر هیات های دینی است که اگر خدای نکرده راه نفوذ دشمن باز شود اثرات جبران ناپذیری دارد.

وی افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما تعصب بی منطق به هیچ چیز و هیچکس نداریم و اگر به اهل بیت و قرآن تعصب داریم هزاران دلیل منطقی در پشت آن قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی کارآمدترین نسخه در دفاع از دنیا و آخرت انسان ها است، افزود: هرگز در طول تاریخ دیده نشده که یک شخصیت ملی برای دفاع از کشور جان داده باشد در حالی که جوانان انقلابی ما برای دفاع از خاک و ناموس و نظام جان خود را فدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان فرماندهان نبرد فرهنگی علیه دشمنان هستند

مداحان فرماندهان نبرد فرهنگی علیه دشمنان هستند