مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:352021-06-22فرهنگي

شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا(ع) برگزار شد


مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: کانون شعر و ادب دبیرخانه برگزار کننده این محفل بوده است.

- ، محمد امین حقیقت شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا (ع) برگزار شد، تاکید کرد: در این محفل شعرای آیینی سرشناس استان و کشور حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و سیره رضوی در زمره محورهای این محفل بود، تاکید کرد: مهدی رحیمی شاعر آیینی برجسته کشور در این نشست آخرین سروده خود در وصف امام رضا (ع) را خوانش کرد.

مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه حضور شعرای استانی در این برنامه و ارائه اشعار مرتبط با فرهنگ ناب رضوی می تواند زمینه ساز اشاعه این فرهنگ در بین سایر هنرمندان باشد، گفت: این گونه محافل باعث تقویت روحیه وفاق و همدلی در بین هنرمندان استان خواهد شد.

حقیقت با بیان اینکه کانون شعر و ادب دبیرخانه کانون های خدمت رضوی می تواند پاتوقی برای فرهنگ دوستان و شعرای استان در جهت ترویج و گسترش فرهنگ شعر ولایی باشد، ابراز داشت: امید است شاعران عرصه هنر تلاش کنند تا با اشعاری به روز، در وصف ائمه اطهار (ع) برای تحقق اشاعه فرهنگ رضوی گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا(ع) برگزار شد

شب شعر سمنان با موضوع ولادت امام رضا(ع) برگزار شد