مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:352021-06-22سياسي

چرا این صفحات اینستاگرامی آسیب زاست؟


به تازگی مراجعی با علایم اضطرابی زیاد و خشم آشکار داشتم که بیان می کرد بعد از این که مشکل اش را در یکی از پیج های هم فکری اینستاگرام به اشتراک گذاشته، - اوضاع زندگی اش خیلی بدتر از قبل شده است.

هم فکری یعنی با یکدیگر برای کاری اندیشیدن که در فرهنگ ما، به آن توصیه زیادی شده است اما یک نکته مهم در این زمینه، گاهی مغفول واقع می شود.

آن موضوع درباره ویژگی های شخصیتی فردی است که با او هم فکری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا متقی شکیب کارشناس ارشد روان شناسی بالینی در ادامه مطلب خود در روزنامه خراسان نوشت: واضح است که اگر این فرد، کارشناس در حوزه ای که ما مشکل داریم و البته دلسوز ما نباشد، نتیجه آن چیزی نخواهد شد که مد نظر ماست.

چند وقتی است که فعالیت پیج های اینستاگرامی تحت عنوان هم فکری در حوزه مشاوره پررنگ تر شده است.

افراد با فرستادن سوالات شخصی شان(به خصوص مشکلات زن وشوهری) در دایرکت به این پیج ها که سرعت افزایش فالوئرشان هم زیاد به نظر می رسد، منتظر می مانند تا ادمین پیج، سوال را در یک پست منتشر کند و دیگر فالوئرها بر اساس دانش و تجربیات شخصی شان، به آن فرد کمک و او را برای بهتر شدن زندگی اش راهنمایی کنند.

اتفاقی که آسیب های زیادی دارد و اگر افراد بدون آگاهی، وارد چنین پیج هایی بشوند، ممکن است تصمیم هایی برای زندگی مشترک شان بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا این صفحات اینستاگرامی آسیب زاست؟

چرا این صفحات اینستاگرامی آسیب زاست؟