مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:052021-06-22سياسي

برگزاری انتخابات الکترونیکی در سمنان تجربه ای موفق برای کشور بود


استاندار سمنان با بیان اینکه برگزاری انتخابات الکترونیکی در سمنان تجربه موفق برای کشور بود، گفت: این نوع رای دادن به تسهیل در امور منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ایجاد مشکل برای مردم و رأی دهندگان نباشیم.

آشناگر گفت: امنیت شعب اخذ رأی برای ما و مسئولان ستاد امنیت انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار بود به نحوی که جلسات شورای تأمین به صورت مستمر و منظم و بعضاً دو بار در طول هفته برگزار و متعاقب آن برای تمامی شهرستان ها جداگانه طرح های امنیتی تدوین و بر این اساس اقدام شد و خوشبختانه در زمان برگزاری انتخابات با هیچ مشکل امنیتی مواجه نشدیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم استان سمنان روابط بسیار خوبی با هم داشته و نسبت به قوانین کاملاً توجیه بوده و رفتارهای مدنی در آنان کاملاً مشهود است، افزود: خوشبختانه هماهنگی و ارتباط بسیار خوبی میان ستاد انتخابات استان و هیئت نظارت بر انتخابات حاکم بود.

استاندار سمنان با بیان اینکه احزاب در کشور باید به رسمیت شناخته شوند تا رقابت در کشور افزایش یابد، گفت: اگر بخواهیم به سمت مشارکت بالا پیش رویم، تقویت احزاب یکی از لوازم آن است لیکن احزاب را باید قدرتمند کنیم تا رقابت های درون گروهی شکل گرفته و سپس نمایندگان این احزاب در سطح کلان کشور با هم رقابت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات الکترونیکی در سمنان تجربه ای موفق برای کشور بود

برگزاری انتخابات الکترونیکی در سمنان تجربه ای موفق برای کشور بود