مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:052021-06-22سياسي

دلبستگی شهید مدافع حرم به ضامن رئوف/ خاطرات امام رضایی فرمانده از زبان همسرش


شهید توسلی معتقد بود کمک به زائر امام رضا(ع) بیشتر آقا را خشنود می کند و تمام حاجتش از امام رضا(ع) این بود که بتواند کار کوچکی در مسیر ایجاد امنیت برای مسلمانان انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ارتباط شهدا با امام مهربانی ها جور دیگری بود، اگر ما آدم معمولی ها برای امروزمان طلب حاجت می کنیم اما حاجات شهدا به وسعت دنیا و آخرتشان بود، شهدا خوب می دانستند برای آنکه خدا خریدارشان شود باید ضامنی رئوف داشته باشند.

شهید علیرضا توسلی، فرمانده تیپ فاطمیون بود، ابوحامد مجاهدی بدون مرز و رزمنده ای است که دغدغه اش کسب رضایت خدا بود، مرزهای جغرافیایی هم نتوانست از دغدغه و بار مسئولیتش بکاهد، فرمانده ای که نشان داد مرزها نمی توانند مرز بین حق و باطل شوند، او در دفاع از مرزهای افغانستان تا ایران و دمشق، همه جا حضور داشت.

  پیرامون ارتباط قلبی و معرفتی شهید علیرضا توسلی(ابوحامد) با علی بن موسی الرضا(ع) گفت وگویی با خانم ام البنین حسینی، همسر شهید انجام دادیم.

فارس: خانم حسینی بفرمایید شهید توسلی نسبت به کدام یک از آداب زیارت مقیدتر بودند؟   ایشان طبق آداب زیارت سفارش شده بسیار مقید بودند که حتما از درب پایین پا و صحن آزادی به زیارت مشرف شوند و تفاوت نمی کرد از کدام خیابان وارد حرم مطهر شویم از هر دری که وارد می شدیم به دور حرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلبستگی شهید مدافع حرم به ضامن رئوف/ خاطرات امام رضایی فرمانده از زبان همسرش

دلبستگی شهید مدافع حرم به ضامن رئوف/ خاطرات امام رضایی فرمانده از زبان همسرش