مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 17:502021-06-22بين الملل

مقاومت فلسطین: برای رفع محاصره غزه دست بسته نخواهیم نشست


گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند که در قبال تعلل رژیم صهیونیستی برای رفع محاصره و توقف اقدامات تحریک آمیز در قدس دست بسته نخواهند نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه تعلل برای رفع محاصره غزه به منظور بازسازی آنجا هشدار دادند.

گروه های مقاومت فلسطین در آغاز این بیانیه بر هموطنان و جوانان فلسطین در شهرک های بیتا و بیت دجن (در شمال کرانه باختری) که در مخالفت با توطئه های رژیم صهیونیستی علیه اراضی اشغالی به پا خاستند، درود فرستاد و گفت: ما بر حمایت خود از برنامه خشم شبانه و مقاومت مردمی در کرانه باختری تاکید می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما همچنین بر پشتیبانی از مساله اسرای قهرمان خود در زندان های رژیم اشغالگر تاکید می کنیم، به خصوص آنهایی که اعتصاب غذا کرده اند و همچنین خواهان افزایش برنامه های مردمی برای حمایت از اسرای آزاده فلسطینی هستیم.

گروه های مقاومت فلسطین در ادامه از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و سرزمین های اشغالی 48 خواست همه اشکال مقاومت را شدت بخشیده و سرزمین فلسطین را زیر پای صهیونیست های اشغالگر به آتش بکشند.

در این بیانیه آورده شده است: ما بشدت تصمیم دبیر کل سازمان ملل در درج نکردن نام رژیم اشغالگر در فهرست ننگ را محکوم می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین: برای رفع محاصره غزه دست بسته نخواهیم نشست

مقاومت فلسطین: برای رفع محاصره غزه دست بسته نخواهیم نشست