مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 17:302021-06-22سياسي

چهار هجرت دین را زنده نگه داشت/ مردم، ولایت و اسلام را انتخاب کردند


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم، ولایت و اسلام را انتخاب کردند گفت: از کرامات دهه کرامت بود که خادم امام رضا(ع) رییس جمهور شد و کرامات امام رضا(ع) را در رفع مشکلات مردم خواهیم دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام کاظم صدیقی ناب و مکتب تشیع از ایران به تمام عالم رسانده شد و مامون الرشید امام رضا(ع) را به ایران آورد که شهره عالم نشود اما خداوند کاری کرد تا به دست خود هارون با مناظره های عالمان جهان با امام رضا(ع) تشیع به سراسر دنیا صادر شود.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: امام رضا(ع) بیش از 18 هزار حدیث ناب به مهندسین دین منتقل کرده و مذهب تشیع را بارور کردند و با هجرت امام رضا(ع) کریمه اهل بیت(ع)، آل الله، مخزن اسرار ائمه اطهار(س)، حضرت فاطمه معصومه (س) به ایران آمدند و مظهری از مظاهر توحید الهی را با احدایثی از فاطمه الزهرا(س) که گوهر پاکشان عرشی از سرسله عال عصمت است منتشر شد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: لقب معصومه را امام رضا(ع) به ایشان دادند زیرا از عصمت برخوردار بودند و خاتم النبیا ائمه اطهار عملا اثبات کردند همانند مادرشان حضرت زهرا(س) می توانند مبلغ اسلام باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار هجرت دین را زنده نگه داشت/ مردم، ولایت و اسلام را انتخاب کردند

چهار هجرت دین را زنده نگه داشت/ مردم، ولایت و اسلام را انتخاب کردند