مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 17:102021-06-22اقتصادي

علت افزایش قیمت شیر خام


رییس انجمن صنفی گاوداران علت افزایش قیمت شیر خام را افزایش قیمت نهاده ها و تمام هزینه های دامداران طی سال گذشته و 3 ماه نخست سال عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شبکه خبر، سید احمد مقدسی در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر گفت: دو هفته پیش در جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت شیر خام مورد بررسی قرار گرفت، اما از ما خواهش کردند قیمت تا بعد از انتخابات اعلام نشود ما هم قول دادیم مساعدت کنیم.

دیروز جلسه ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفت کارگروهی را در وزارت جهاد کشاورزی با حضور دکتر گیلان پور و آقای دکتر رضایی دو معاون وزیر جهاد کشاورزی و دکتر تابش رییس سازمان حمایت و تشکل های بخش تولید تشکیل دهد و قیمت 6400 تومان درب گاوداری مصوب شد.

مقدسی درباه علت افزایش قیمت شیر خام هم گفت: از اول سال تا الآن همه هزینه های دامداران با قیمت های جدید بوده و 2 سال است که به علت خشکسالی بی سابقه، 3 قلم نهاده که 100 درصد تولید داخل است مثل کاه که از 800 تومان به 4 هزار تومان و یونجه پارسال 2500 تومان بود الان به 5800 تومان رسیده و ذرت علوفه ای پارسال 600 تومان بود به 1800 تومان رسیده است.

رییس انجمن صنفی گاوداران با بیان این که مدافع تعیین قیمت در عرضه و تقاضا تاکید کرد: این قیمت مصوب شده و قول داده اند امروز آن را ابلاغ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش قیمت شیر خام

علت افزایش قیمت شیر خام