مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 16:552021-06-22بين الملل

نفتالی بنت: با شیوع جدید ویروس کرونا مواجه شده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه با ابراز نگرانی از روند واکسیناسیون گفت که فلسطین اشغالی با شیوع جدید ویروس کرونا مواجه شده است.

- مقام های ارشد رژیم صهیونیستی از شیوع جدید ویروس کرونا و عدم رعایت قوانین و مقررات بهداشتی ویژه ایام کرونا در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه با ابراز نگرانی از روند واکسیناسیون گفت که فلسطین اشغالی با شیوع جدید ویروس کرونا مواجه شده است.

به نوشته روزنامه هاآرتص نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با خبرنگاران در فرودگاه بن گوریون گفت: کابینه مجدداً تشکیل جلسه می دهد تا طرحی برای مبارزه با شیوع جدید ویروس کرونا تهیه کند .

بنت گفت: اگر نیازی به پرواز به خارج نیست، مسافرت نکنید .

وی خواهان رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن در فرودگاه بین المللی بن گوریون شد و دانش آموزان والدین آن ها نیز خواست مقررات را رعایت کنند بنت همچنین میزان عقب ماندگی واکسیناسیون در فلسطین اشغالی را نکوهش کرد و گفت که همه باید تا نهم ژوییه واکسینه شوندو هر دو دز واکسن را قبل از انقضا با موفقیت دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفتالی بنت: با شیوع جدید ویروس کرونا مواجه شده ایم

نفتالی بنت: با شیوع جدید ویروس کرونا مواجه شده ایم