مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 16:252021-06-22سياسي

مقام ولایت باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به لزوم توجه به امام رضا(ع) در تمام برنامه ها و فعالیت های زندگی، گفت: مقام ولایت و انفس بودن اهل بیت(ع) باید در جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به لزوم توجه به امام رضا(ع) در تمام برنامه ها و فعالیت های زندگی، گفت: مقام ولایت و انفس بودن اهل بیت(ع) باید در جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

آیت الله سید احمد علم الهدی در اختتامیه تکمیل سهام موقوفه مهر فاطمی که امروز، اول تیر ماه، در مشهد برگزار شد با اشاره به سالروز ولادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: هنگامی که بشارت ولادت وجود مقدس امام رضا(ع) به امام صادق(ع) داده شد، حضرت اظهار خوشنودی بسیاری کردند.

در روایتی که امیرالمونین(ع) از پیامبر اکرم(ص) نقل می کند نیز گفته شده که پیامبر(ص) اسامی ائمه(ع) را نام می برند و برای هر کدام یک خصوصیت و در برخی از موارد دو خصوصیت بیان می کنند اما وقتی به وجود اقدس امام هشتم می رسند، برای امام رضا(ع) چهار خصوصیت بیان می کنند.

وی افزود: الحمدالله این نعمت را خدا به ما داده که ملازم محضر مقدس امام هشتم(ع) هستیم و این ملازمت، هم به زندگی دنیای ما صلاحیت می دهد و در زندگی مادی این جهان نشاط پیدا می کنیم و هم نسبت به آخرت و زندگی پس از مرگ، به خاطر وابستگی به علی بن موسی الر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام ولایت باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد

مقام ولایت باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد