مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 16:202021-06-22سياسي

قضات و کارکنان دستگاه قضایی شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان، عدل و عدالت را محور قوه قضاییه توصیف کرد و گفت: انعکاس کارکردهای قوه قضاییه در جامعه باید طوری باشد که مردم طعم واقعی عدالت را بچشند.

- ، روز سه شنبه و به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه اعضای شورای قضایی استان کردستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان حضور یافته و با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام پورذهبی ضمن تبریک میلاد مسعود امام رضا (ع) و آغاز هفته قوه قضاییه به رییس کل دادگستری استان کردستان و تمامی قضات و کارکنان دادگستری و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان، اظهار داشت: عدل و عدالت دو محور اساسی کار دستگاه قضایی است.

وی افزود: مدیران و کارکنان دادگستری و ادارات تابعه قوه قضاییه باید با تاسی از سیره شهید آیت الله دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی، وی را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی استان در سال گذشته در مختومه کردن پرونده های قضایی، تاکید کرد: مردم برای رسیدن به حق با امید بسیاری به دستگاه قضایی مراجعه می کنند لذا باید با همت پرسنل دستگاه قضایی به حق واقعی خود برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات و کارکنان دستگاه قضایی شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند

قضات و کارکنان دستگاه قضایی شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند