مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 16:152021-06-22سياسي

نتایج شورای شهر اهواز بعد از 4 روز اعلام نشد


28 خرداد امسال 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد که نتایج انتخابات شوراهای تمامی شهرستان های خوزستان غیر از اهواز اعلام شده است.

- استاندار خوزستان گفت: شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر اهواز تمام شده و منتظر نظر ناظران بر انتخابات هستیم تا نتیجه نهایی را اعلام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: آرای انتخابات شورای شهر اهواز شمارش و وارد سیستم شده اما منتظر نظر ناظران هستیم تا در اعلام نتایج با مشکلی روبه رو نشویم.

وی با بیان اینکه در دوره پنجم انتخابات شورای شهر اهواز شمارش آرا بالغ بر 20 روز به طول انجامید افزود: شایعاتی که در فضای مجازی و برخی سایت ها در خصوص پیروز شدن افراد مختلف در انتخابات شورای شهر اهواز بیان می شود شایعه است.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه ذهن مردم باید آرام باشد ادامه داد: اجازه نمی دهیم که حق کسی ضایع شود و با افزایش کاربران شمارش آرا تا 64 نفر، به شمارش آرا سرعت بخشیده شده است.

وی با بیان اینکه قرار بود صد درصد برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اهواز الکترونیکی باشد گفت: چند اشکال پیش آمد که از جمله دیر رسیدن کارت های دستگاه های اخذ آرای الکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج شورای شهر اهواز بعد از 4 روز اعلام نشد

نتایج شورای شهر اهواز بعد از 4 روز اعلام نشد