مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 15:302021-06-22سياسي

در حاشیه سخنان اخیر امام جمعه قم/ آیا داستان «آکادمی» تکرار می شود؟


جناب سعیدی معلوم نکرده اند که آیا تنها با «علوم اقتصادی غربی» بر سر ستیز هستند یا با سایر دست آوردهای علوم غربی هم مشکل دارند؟ من بعید می دانم که ایشان وقتی بیمار می شوند به کتاب های طب بوعلی سینا مراجعه کنند.

- جناب سعیدی معلوم نکرده اند که آیا تنها با علوم اقتصادی غربی بر سر ستیز هستند یا با سایر دست آوردهای علوم غربی هم مشکل دارند؟ من بعید می دانم که ایشان وقتی بیمار می شوند به کتاب های طب بوعلی سینا مراجعه کنند.

خدا رحمت کند مرحوم آیت الله العظمی شیخ مرتضی حائری را.

از ایشان نقل است که می گفته اند بو علی سینا هم اگر بود و امروز مریض می شد می رفت پیش دکتر کردستی[دکتر آن روزهای شهر قم] .

واقعا انرژی اتمی را هم جناب سعیدی از لابه لای قانون و شفا استخراج می کنند؟ پایگاه خبری جماران: امروز جناب حجه الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه قم در سخنانی گفته است: برخی از غربزدگان سهل اندیش، فکر می کنند، با مدارک و علوم غربی، می تواند پیشرفت اقتصادی برای مردم به ارمغان آورند، ولی مردم با رأی خود نشان دادند که نگاه به غرب و توسعه غربی را در تضاد با توسعه اسلامی می دانند.

در اینباره چند نکته گفتنی است: نخست آنکه به یاد داشته باشیم، در سال های اول انقلاب یکی از فضلای قم _ که تازه از نجف اشرف بازگشته بود_دقیقا با همین دست فرمان ،به جنگ علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حاشیه سخنان اخیر امام جمعه قم/ آیا داستان «آکادمی» تکرار می شود؟

در حاشیه سخنان اخیر امام جمعه قم/ آیا داستان «آکادمی» تکرار می شود؟