مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 14:502021-06-22اقتصادي

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رحیم سرهنگی با اعلام این خبر اظهار کرد: کارآفرینی، شناسایی و ایجاد فرصت های نوآورانه برای تولید ارزش در جامعه است که از دید سیاستگذاران به عنوان ساز وکار قدرتمند برای رشد اقتصادی- اجتماعی شناخته می شود و ضرورت .

- مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از امروز - سه شنبه اول تیر ماه - در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: فرایند ثبت نام تا 10 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، رحیم سرهنگی با اعلام این خبر اظهار کرد: کارآفرینی، شناسایی و ایجاد فرصت های نوآورانه برای تولید ارزش در جامعه است که از دید سیاستگذاران به عنوان ساز وکار قدرتمند برای رشد اقتصادی- اجتماعی شناخته می شود و ضرورت توسعه پایدار آن به اندازه ای دارای اهمیت است که به یکی از مهمترین دغدغه های بازیگران اکوسیستم کارآفرینی در کشور تبدیل شده است.

وی افزود: بر این اساس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران اکوسیستم کارآفرینی کشور به استناد رسالت و وظایف ذاتی خود در سیاستگذاری کارآفرینی و اشتغال اقدام به ارائه فعالیت های بنیادین در مسیر توسعه پایدار و ترویج کارآفرینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد