مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 14:352021-06-22اقتصادي

ساعات کار ادارات زنجان از 5 تیرماه تغییر می کند


از پنجم تیرماه ساعات کار ادارات زنجان به غیر از بانک ها تغییر می کند.

- سمانه شاددل امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و بالا رفتن مصرف برق ساعات کار ادارات زنجان تغییر خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده، تغییر ساعات کار ادارات از پنجم تیرماه خواهد بود و بر اساس آن ساعات کار ادارات به جز بانک ها از پنجم تیرماه تغییر کرده و ساعات شروع ادارات از 6 و 30 دقیقه بوده و اتمام کار نیز 13 و 30 دقیقه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تصمیم تغییر ساعات کار ادارات برای صرفه جویی در مصرف برق انجام می شود، اضافه کرد: امیدواریم مردم نیز همکاری لازم را در صرفه جویی مصرف برق داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق استان زنجان نیز با بیان اینکه مصرف برق استان زنجان طی دو ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش یافته است، گفت: از تمام مشترکان برق استان درخواست می شود با صرفه جویی مصرف برق در ساعات پیک بار امسال از ساعت 12 تا 18 یاریگر صنعت برق باشند.

  علی علیزاده تاکید کرد: در استان زنجان از 370 هزار مشترک خانگی حدود 110 هزار مشترک شهری و روستایی معادل 31 درصد جزو مشترکان کم مصرف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات کار ادارات زنجان از 5 تیرماه تغییر می کند

ساعات کار ادارات زنجان از 5 تیرماه تغییر می کند