مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 14:052021-06-22اقتصادي

ارائه کارت مخصوص ملاقات با استاندار به کارآفرینان


استاندار قم با اشاره به ارائه کارت مخصوص ملاقات برای مسؤولان واحدهای تولیدی بیش از 50 نفر در استان، از تداوم پشتیبانی های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از سرمایه گذاران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک سالروز استان در 18 ماه آینده آماده بهره برداری شود.

استاندار قم با یادآوری این که برنامه سه شنبه های اقتصادی برای حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی در استان تداوم خواهد داشت افزود: تلاش می کنیم تا در هر هفته، ضمن بازگرداندن یک واحد راکد به مدار تولید، یک واحد را نیز که فاز توسعه ای خود را تکمیل کرده است، به بهره برداری برسانیم.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد و رونق روحیه پشتیبانی از تولید و کارآفرینی در استان اذعان کرد: طبق برنامه ریزی ها و در سال جاری، پیگیری بازگرداندن 38 واحد راکد به مدار تولید در دستور کار است، ضمن آن که دستگاه های خدمات رسان هم موظف به ارائه خدمات زیرساختی و زیربنایی به واحدهای تولیدی هستند.

استاندار قم سپس به پشتیبانی سازمان امور مالیاتی، بیمه تأمین اجتماعی و بانک ها از واحدهای تولیدی استان توجه داد و گفت: این دستگاه ها باید علاوه بر ارائه تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش، مشوّق هایی مانند مشوّق های مالیاتی برای واحدهای تولیدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کارت مخصوص ملاقات با استاندار به کارآفرینان

ارائه کارت مخصوص ملاقات با استاندار به کارآفرینان