مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 14:002021-06-22سياسي

ابراهیم رییسی در مشهد :دولت در نظام اسلامی خدمتگزار مردم است نه منت گذار


رییس جمهور منتخب ایران تاکید کرد که دولت در نظام اسلامی خدمتگزار مردم است نه منت گذار و تمام کارگزاران باید خود را خادم ملت بدانند.

- رییس جمهور منتخب ایران تاکید کرد که دولت در نظام اسلامی خدمتگزار مردم است نه منت گذار و تمام کارگزاران باید خود را خادم ملت بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام رییسی سخنان خود را با سلام به خدا و خلایق و حجت خدا علی ابن موسی الرضا(ع) آغاز کرد و گفت: خدا را شاکریم کنار مضجع تورانی امام رضا (ع) هستیم و در این مکان مقدس زائران و مجاوران گردهم آمدند.

وی ادامه داد: برای من به عنوان طلبه خدمتگزار افتخار بزرگی است که عرض سلام داشته باشم به مردم عزیز مشهد و خراسان رضوی و مردم بزرگوار فهیم و زمان شناس ایران اسلامی.

رییسی با بیان اینکه دو نوع شناخت شناسنامه ای و شناخت و معرفتی نسبت به مقام ولایت علی بن موسی الرضا(ع) وجود دارد، افزود: از امام بخواهیم معرفت و درک شناخت ایشان را برای ما ممکن بسازد.

در پرتو نورانیت امام ما معرفت پیدا می کنیم.

وی با بیان اینکه خداوند کرامت ذاتی به تمام انسان ها داده است، افزود :انسان کرامت ذاتی دارد و به همه انسان ها این کرامت داده شده است، اما کرامت اکتسابی هم وجود دارد که در سایه شناخت حجت خدا اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم رییسی در مشهد :دولت در نظام اسلامی خدمتگزار مردم است نه منت گذار

ابراهیم رییسی در مشهد :دولت در نظام اسلامی خدمتگزار مردم است نه منت گذار