مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:502021-06-22سياسي

اهمیت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق متهمان در دستگاه قضا


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق متهمان در دستگاه قضا بسیار مهم است.

- ، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مراسمی به مناسبت دهه کرامت و هفته قوه قضاییه با تبریک پیروزی شکوهمند مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات اخیر به رغم همه تبلیغات، توطئه ها و شیطنت های عناصر استکبار و مدعیان دروغین دمکراسی و آزادی که علناً شاهد بودیم به کسانی که می خواستند رأی بدهند فحاشی و توهین می کردند، پیروزی بزرگی برای ملت ایران به ارمغان آورد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی افزود: علی رغم بی اخلاقی ها و پافشاری برخی بر جمهوریت محض بدون اسلامیت، اخلاق مداری و تأکید بر استفاده از نظرات و تجربیات و همه ظرفیت کشور توسط منتخب محبوب مردم بر بسیاری از مسائل سرپوش گذاشت.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه، با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق متهمان را در دستگاه عدلیه مهم توصیف کرد و افزود: با مردم محترمانه برخورد کنیم و اجازه دفاع به متهمان بدهیم و تنها با تکیه بر قانون و شرع برای مجرمان مجازات تعیین کنیم.

وی افزود: در اصول حاکم بر دادرسی، اصل بر برائت است و متهم می بایست از خودش دفاع کند و ما نمی توانیم چیزی را به زور به کسی تحمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق متهمان در دستگاه قضا

اهمیت تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق متهمان در دستگاه قضا