مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:452021-06-22سياسي

مطرح شدن نام2 گزینه برای شهرداری زنجان/ شهردار بومی در اولویت است


منتخب اول مردم در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر زنجان گفت: به عقیده بنده اولویت اصلی، انتخاب شهردار بومی و در غیر این صورت شهردار غیر بومی با ویژگی های برتر خواهد بود، - منصور مرادلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با برنامه های شورای شهر دوره ششم برای چهار ساله آینده اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه ها تعیین  شهردار موفق با مدیریت مومنانه و جهادی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم شورا تعیین شهردار آینده شهر زنجان است، اضافه کرد: در گام اول با توجه به انتخاب 9 نفر از نیروهای ولایی و انقلابی توسط مردم شریف زنجان، قطعا بدنبال همدلی و همبستگی در انتخاب نفر اول، به عنوان کلیددار شهری خواهیم بود که این امر با برگزاری نشست های صمیمی و کارشناسی و با اخذ نظرات 9 نفر از اعضا و همچنین در نظر گرفتن ملاک های مورد نظر انجام خواهد شد.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه به عقیده بنده اولویت اصلی، انتخاب شهردار بومی و در غیر این صورت شهردار غیر بومی با ویژگی های برتر خواهد بود، ادامه داد: مهم این است که شهردار منتخب بتواند، انتظارات مردم و شورا را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه داشتن برنامه جامع مدیریت شهری، ارتباطات قوی با مدیران بالادستی در راستای استفاده از ظرفیت ها و منابع ملی و استانی و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطرح شدن نام2 گزینه برای شهرداری زنجان/ شهردار بومی در اولویت است

مطرح شدن نام2 گزینه برای شهرداری زنجان/ شهردار بومی در اولویت است