مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:452021-06-22بين الملل

افزایش اختلافات بین دولت رام الله و حماس بر سر بازسازی غزه


در سایه اختلافات بین دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین مستقر در رام الله و جنبش حماس بر سر پرونده بازسازی غزه، حماس تصمیم دولت برای تشکیل کمیته ملی نظارت بر این پرونده را رد کرد به این ترتیب این مساله باعث شد نماینده وزارت مشاغل عمومی و اسکان در .

- در سایه اختلافات بین دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین مستقر در رام الله و جنبش حماس بر سر پرونده بازسازی غزه، حماس تصمیم دولت برای تشکیل کمیته ملی نظارت بر این پرونده را رد کرد به این ترتیب این مساله باعث شد نماینده وزارت مشاغل عمومی و اسکان در غزه که حماس اداره می کند از کمیته دولتی استعفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، تا این لحظه توافقی فراگیر بین دولت وابسته به تشکیلات خودگردان و حماس بر سر تشکیل این کمیته شکل نگرفته در حالی که دولت تاکید دارد آن تنها طرف مکلف برای نظارت بر این پرونده است.

به رغم نبود دیدگاه بین المللی تا این لحظه درباره این پرونده و در سایه شرط گذاری اسراییل به منظور به ثمر رسیدن توافق تبادل اسیران و بازسازی حماس می خواهد طرف های اداری اش در وزارتخانه های غزه نقشی در این مساله داشته باشند و این امر از طریق توافق ملی بر سر پرونده انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اختلافات بین دولت رام الله و حماس بر سر بازسازی غزه

افزایش اختلافات بین دولت رام الله و حماس بر سر بازسازی غزه