مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:352021-06-22سياسي

همین یک رأی یک رأی هاست که می شود ملیون ها رأی


اگر می گوییم مشارکت هموطنان خارج از کشور یکی از ماندگارترین قاب های انتخابات 1400 بود، صرف حضور داشتن ایرانیان خارج از کشور مد نظرمان نیست، بلکه مشارکت با وجود سنگ اندازی ها بود.

- _ مرضیه کیان : شاید بلوف نباشد اگر بگوییم یکی از برنده های اصلی انتخابات، ایرانیان خارج از کشور بودند که پای صندوق های رای آمدند؛ احتمالا شما هم بعد از خواندن این گزارش و قرار دادن خودتان در شرایط آن ها با جمله ابتدایی این گزارش هم نظر می شوید.

بر خلاف بسیاری از هموطنانی! که در داخل کشور الگوهای برخی افراد آن ور آبی را مدل تفکرات خودشان قرار داده بودند و مدعی تحریم انتخابات شدند و بسیاری شان هشتگ رأی بی رأی را در فضای مجازی ترند کردند و بسیاری را با خود همراه کردند و سعی داشتند با شستشوی مغزی، میزان مشارکت را به حداقل برسانند، تعداد زیادی از ایرانیان خارج از کشور با وجود تمام مرارتها و مزاحمت ها، پای صندوق های رای رفتند.

درحالی که می توانستند مثل خیلی ها بی تفاوت باشند، اما نسبت به وطنشان احساس تکلیف کردند و حتی مسائل امنیتی را که به دلیل رأی دادن برایشان رقم خورد را به جان خریدند.

اگر می گوییم مشارکت هموطنان خارج از کشور یکی از ماندگارترین قاب های انتخابات 1400 بود، صرف حضور داشتن ایرانیان خارج از کشور مد نظرمان نیست، بلکه مشارکت با وجود سنگ ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همین یک رأی یک رأی هاست که می شود ملیون ها رأی

همین یک رأی یک رأی هاست که می شود ملیون ها رأی