مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:302021-06-22سياسي

عزت و سربلندی ایران در اولویت همه چیز/ چهارچوب سیاست خارجی ما واضح است


نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه سیاست خارجی ما همواره واضح و روشن است، گفت: عزت و سربلندی ایران بر همه چیز اولویت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام امروز در دیدار با مسئولان قضایی استان با تبریک میلاد با سعادت امام هشتم و خلق حماسه ملی ایرانیان در انتخابات سال 1400 گفت: این انتخابات حرف و پیام بسیاری برای جهانیان داشت البته اگر گوشی برای شنیدن حرف داشته باشند.

وی افزود: شوخی نیست که پس از 3.

5 سال تحریم به آن شکلی که می دانید و معضلاتی که در سطح بین المللی بود و معضلات و نابسامانی هایی که بعضا در فرایند رای گیری اخیر مشاهده شد و نهایتا نوع برخوردهایی که ضد انقلاب و منافقین با هموطنان ما در خارج از  کشور داشتند، بدانند رییس جمهور منتخب ما، عزت ایرانی ها را به سادگی نخواهد فروخت، خبرنگاری از آیت الله رییسی می پرسد آیا حاضرید با رییس جمهور امریکا دیدار کنید و ایشان جواب می دهد خیر و این یعنی عزت و سربلندی ایران از همه چیز مهم تر است.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه چهارچوب سیاست خارجی ما واضح است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) از پاریس فرمود اگر رفتار غرب با ما حسنه باشد ما هم حسنه برخورد خواهیم کرد، چهارچوب سیاست خارجی ما واضح است نه اینکه آیت الله رییسی مطلب تازه ای را گفته باشد اما عزت ایرانی در چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت و سربلندی ایران در اولویت همه چیز/ چهارچوب سیاست خارجی ما واضح است

عزت و سربلندی ایران در اولویت همه چیز/ چهارچوب سیاست خارجی ما واضح است