مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 13:202021-06-22سياسي

امام جمعه اهل سنت آق قلا انتخاب حجت الاسلام رییسی را تبریک گفت


امام جمعه اهل سنت آق قلا انتخاب حجت الاسلام رییسی را تبریک گفت.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آخوند عبدالرزاق رهبر، امام جمعه و مدیر مرکز علوم دینی عرفانی شهرستان آق قلا در پیامی انتخاب حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی را تبریک گفت.

در متن پیام آخوند رهبر آمده است: محضر مبارک ریاست محترم جمهور منتخب ایران اسلامی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی دامت برکاته بار دیگر ملت بزرگ و غیور و سرافراز ایران اسلامی در لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب با شرکت خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری فصل زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

مردم همیشه درصحنه بار دیگر نشان دادند که در عقبات خطرناک عصر حاضر یار و یاور انقلاب بوده و به نیکی از خون شهدا پاسداری و از دستاوردهای آنان حراست می کنند.

این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و ملت شریف ایران اسلامی و حضرت عالی تبریک عرض کرده و دوام توفیقات الهی را خواستاریم.

امید است با همکاری و هم فکری همه نیروهای متخصص و توانمند در عرصه جدید خدمت شاهد شکوفایی اقتصادی و رفاه اجتماعی و تعامل سازنده در روابط بین الملل در سایه وحدت و همدلی همه آحاد جامعه موفق و موید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت آق قلا انتخاب حجت الاسلام رییسی را تبریک گفت

امام جمعه اهل سنت آق قلا انتخاب حجت الاسلام رییسی را تبریک گفت